Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Sc Exim Havomax Srl, detinator al siteului www.bizmic.ro, isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
Sc Exim Havomax Srl garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.bizmic.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.bizmic.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Sc Exim Havomax Srl si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Sc Exim Havomax Srl a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul www.bizmic.ro este detinut de catre Sc Exim Havomax Srl Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe www.bizmic.ro sunt produse si comercializare de Sc Exim Havomax Srl Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
Vânzător – Sc Exim Havomax Srl
Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și/ sau efectuează o Comandă, prin site, email, telefonic .
Client – persoană fizică / persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către www.bizmic.ro (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între www.bizmic.ro și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).
DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
Notificarea primită de către Cumpărător, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
Pentru motive justificate www.bizmic.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitațile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel
www.bzimic.ro În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al
www.bizmic.ro pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate.
Exemple prezentate
- Cumparatorul refuza / renunta la comanda de doua ori consecutiv.
- Cumparatorul refuza preluarea coletului de 2 sau mai multe ori
- Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere din contract de 2 sau mai multe ori, fara un motiv intemeiat si de reala credinta.
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de Bunuri și/sau Servicii sau comunicarea prin adresele menționate la sectiunea “contact” din Site. Vor fi excluse din Site sau ignorate, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj
neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
COMANDA
Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și /sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevarate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărator, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de
www.bizmic.ro în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
- confirmarea comenzii nu se poate efectua cu succes: vânzătorul va incerca contactarea clientului atât telefonic, cât și prin intermediul email-ului furnizat in comandă.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 zile de la data primiri coletului returnat de către Cumpărător dupa cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar in contul indicat in cererea de retur.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute si verificarea acestora de a fi in conformitate si in conditiile expuse in politicile de retur.
BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
Bunuri comandate prin comanda speciala la furnizor, cu acord expres din partea cumparatorului si afisate pe
www.bizmic.ro ca si dipsonibilitate stoc "disponibil pe comanda"
LIVRARE
Toate produsele comercializate pe siteul www.bizmic.ro, sunt livrate prin serviciul de curierat, parteneri ai www.bizmic.ro
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucratoare
Exceptie de extindere a acestui termen de pana la 10 zile lucratoare in perioadele aglomerate EX: Black Friday, Craciun, dar nu mai mult de 30 zile termenul legal.
Toate comenzile sunt procesate si predate curierilor in zilele lucratoare ale saptamanii. Pentru comenzile venite in zilele de sambata, dumnica, respectiv in zilele de sarbatoare legala, pregatirea si predarea curierilor se va face incepand cu urmatoarea zi lucratoare.
*Comenzile intrate pana la orele 14:00 (Luni-Vineri) vor fi procesate si predate curierului in aceeasi zi.
Pentru comenzile cu valori cuprinse intre 1 si 299 lei, * costul de transport va fi de 22 lei TVA inclus.
Pentru toate comenzile cu valoare de peste 299 lei, * transportul va fi gratuit.
* costul de transport de 22 lei tva inclus, pentru comenzi intre 1 si 299 lei, este calculat in aria de acoperire a serviciului de curierat. Pentru zone de livrare fara acoperire a serviciului de curierat ce va genera un cost suplimentar, acesta va fi suportat de catre cumparator.
* transport gratuit este asigurat pentru comenzile de peste 299 lei este calculat in aria de acoperire a serviciului de curierat, pentru zone de livrare fara acoperire a serviciului de curierat ce va genera un cost suplimentar, acesta va fi suportat de cumparator.
Costul total, inclusiv de transport va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii
RETUR
Toate produsele achiztionate de pe www.bizmic.ro pot fi returnate in maxim 14 zile de la data primirii comenzii, conform OUG34/2014
Și nouă ne place să ne jucăm, dar nu cu banii.
Joaca-i mai cu spor când ai garanția banilor!
Știm că vrei să cumperi exact ce-i în poze. Asta-ți și trimitem. Dacă descoperi totuși că ceva nu e în regulă și produsul nu e așa cum ți-am promis, primești banii înapoi garantat. Mai mult, facem cinste cu transportul la retur, ca să ne răscumpărăm greșeala!
Ce ai de facut e simplu: trimite un email cu subiectul "Cerere de Retur" la hello@bzimic.ro, cu datele tale care sa contina :
- Nume
- Prenume
- Adresa exacta ( de unde va fi si produsul ridicat de catre curier ) Judet, Localitate.
- Numar de telefon
- Cont bancar, NR IBAN
- Cod produs
- Demumire produs
Noi ne vom ocupa ca produsul sa fie ridicat de curier, de la adresa mentionata de tine, iar banii iti vor fi returnati in maxim 14 zile de la data receptionarii coletului, in contul mentionat, fara nici un cost aditional.
Ne supunem legilor, iar conform legii Potrivit art. 14. alin. 3 din O.U.G. nr. 34/2014 „sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.” Dacă doriți să returnați un produs, asigurați-vă că îl expediați în aceeași stare în care a fost primit, fără urme de exploatare necorespunzătoare. Puteți desface și testa jucăria ca și cum ați face-o într-un magazin, fără a o supune unor șocuri suplimentare care i-ar putea deteriora calitatea.
Diminuarea valorii produsului se suportă de Dvs.
Suma reprezentând diminuarea valorii produsului, se va scădea din suma ce vi se cuvine ca urmare a exercitării dreptului de retragere.
Inainte de a returna produsul, asigura-te ca acesta :
- nu este deteriorat in urma manipularii
- nu este zgariat / lovit
- nu este rupt sau cu parti lipsa
- contine toate produsele / piesele / accesoriile livrate in colet
GARANTIA COMERCIALA
Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garantia comerciala este valabila pentru perioada mentionata de fiecare producator in conditiile de utilizare si pastrare conform instructiunilor de utlilizare si pastrare.
Atentie! Nu lasati la indemna copiilor, ambalaje, plastic ce provine din ambalarea produselor sau orice alte materiale ce pot dauna sanatatii.
Atentie! Utilizati produsele, conform specificatiilor de varsta indicata asupra fiecarui produs. Recomandam supravegherea adultilor la utilizarea oricarui produs.
Pentru a va bucura de produsele oferite pentru o perioada de timp cat mai indelungata va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte :
- Nu expuneti produsele la surse de caldura mare, radiatii UV, inghet.
- In cazul in care orice jucarie a fost expusa prin modul de joaca cu nisip, pamant sau orice lata forma de contaminare, inainte de curatare, scoateti elementele electrice, baterii etc.
- Curatati produsele numai cu apa, fara solventi chmici ce pot afecta produsele si utilitatea acestora.
- Dupa joaca, curatati produsele si depozitatile in locuri ferite de intemperiile vremii.
GARANTIA DE CONFORMITATE
Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 maxim ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform Ordonantei nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, respectiv orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depași 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.
Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata. Pentru jucarii, durata medie de utilizare este de 3 luni, exceptand jucariile electrice si electronice care au o durata medie de utilizare de 12 luni.
Dreptul la garantie se pierde in cazul in care:
- Cumparatorul nu a respectat conditiile de transport, utilizare, intretinere, instalare, precizate in manualul de utilizare
- Produsul a fost pastrat in conditii improprii, expus la intemperii sau a fost manipulat defectuos
- Produsul a fost modificat sau reparat de catre alte persoane decat cele autorizate
Garantia nu se aplica pentru uzura normala a produsului.
Zgarieturile constituie uzura normala si nu reprezinta motive pentru reclamatie garantie.
Expunerea indelungata la soare, transpiratie sau a spalarii dese a materialului, poate duce la decolorare si este considerata uzura normala si nu reprezinta motive pentru reclamatie garantie.
RECLAMATII
In cazul in care doriti sa faceti o reclamatie, ne puteti contacta prin urmatoarele metode
Email la adresa
hello@bizmic.ro
Telefon : 0736 585 537
De asemenea va puteti adresa autoritatilor competente la urmatoarele adrese :
Online Dispute Resolution
ANPC